קריקטורות לבר מצווה

אחת מאבני הדרך בגידול ילד הוא אירוע בר המצווה. אצל בנים ישנה גם  העלייה לתורה וגם האירוע עצמו כך שמדובר על דבר מורכב יותר שדורש הכנה והתארגנות רבות. לכן, אין כמו פעילות משחררת ומלאת הומור באירוע, פעילות שתאפשר לכם להיות רגועים שישנו עניין ותוכן כיפי וגם ליהנות מהדבר בעצמכם. הזמנת צייר קריקטורות לבר מצווה תיצור אטרקציה ופעילות כיפית ומהנה המתרחקת לרגע מהדיגיטל ומהמסכים ומראה לילדים יצירה בהתהוות שהיא גם מרשימה וגם מצחיקה ומהנה. במיוחד עבור ילדים מתבגרים הנכנסים לתקופת הנעורים שלהם פעילות כזאת יכולה לתרום הרבה מעבר לבידור ומזכרת כיפית מהאירוע ולתת להם השראה.

קריקטורות לבר מצווה – פעילות לכל הגילאים

יש הבוחרים לפצל  את אירוע בר המצווה ולארגן אירוע נפרד לחברים/ ילדים מהכיתה ואירוע נפרד למשפחה או לחברים של ההורים. יש הבוחרים לארגן אירוע אחד גדול. ציור קריקטורות לבר מצווה יכול להתאים גם כשהמשתתפים הם ילדים וגם כשהקהל הוא הטרוגני. ציור קריקטורות ייצור עניין וסקרנות אצל כולם ויצחיק גם ילדים וגם אנשים מבוגרים. בניגוד לפעילויות הקשורות למדיה ומדברות יותר לדור הצעיר, ציור קריקטורות שנעשה על דף באמצעות טושים או צבעי מים ידבר גם לקהל המבוגר יותר. ככל שפעילות מדברת לקהל רחב יותר כך האווירה באירוע תהיה חמה ולבבית. קריקטורות לבר מצווה יכולות להיות מצוירות  כאמור על דף אך גם באמצעות אייר בראש על גבי מצע שתבחרו: קנבס, קאפה או חולצה והגיוון ייצור עניין רב עוד יותר.

לשלב בין פעילות באירוע לבין מזכרת מוכנה מראש

כשמדובר על קריקטורות לבר מצווה ובכלל אפשר לשלב בין הזמנת הצייר שיצייר קריקטורות במהלך האירוע לבין הזמנת קריקטורה דיגיטלית מראש אותה תדפיסו על מה שתבחרו והדבר יהיה מזכרת לאורחים מהאירוע. הקריקטורה הדיגיטלית יכולה להיות של הילד החוגג בר מצווה, של הילד עם חברים או עם המשפחה לפי בחירתכם. אפשר לתת בסוף האירוע חולצה או כובע מודפסים. היתרון של קריקטורות לבר מצווה הוא העניין שהפעילות יוצרת תוך כדי האירוע לצד התוצאה והמזכרת שיכול כל משתתף לקחת איתו מהאירוע.

גנזי אמן קריקטורות הוא צייר קריקטורות אשר משלב בין כישרון ומיומנות לבין חברותיות, אהבה לאנשים והמון הומור. כך הוא יוצר אטרקציה צבעונית, מעניינת וכיפית באירוע. מוזמנים ליצור קשר.

עוד בנושא

קריקטורות לבר מצווה

קריקטורה לבת מצווה

קריקטורה לחתונה

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נשמח לעמוד לשירותכם!