קריקטורות דיגיטליות שהודפסו על כוסות

קריקטורה על כוסות

מתנות בהתאמה אישית הן אתגר לא קטן. מצד אחד יש היצע אדיר של חפצים יומיומיים ושימושיים שאפשר להתאים אותם לאירוע, סיטואציה או למי שמקבל אותם לידיו כמתנה אך מצד שני דווקא בגלל שיש כל כך הרבה אפשרויות – אין זה פשוט לבחור ולבצע. קריקטורה על כוסות למשל היא אחד הרעיונות הטובים, כי היא משלבת בין כוס שהיא פריט שתמיד יש בו שימוש לבין קריקטורה, שהיא סוג מעניין של ציור הומוריסטי וכזה שמופיע בו אדם אחד ספציפי. אין ספק שמדובר במתנה מאד מושקעת, יפה ומרגשת מאד, כזאת שאי אפשר שלא לחייך חיוך גדול כאשר מקבלים אותה ומוציאים מנייר האריזה.

מתי קריקטורה על כוסות תהיה מתנה מושלמת?

אין מי שלא שותה ולכן קריקטורה על כוסות היא מתנה נהדרת לכל אדם, בכל גיל ובכל מצב משפחתי. אפשר להזמין כוסות מאוירות למשפחה או לקבוצה של אנשים שיש ביניהם מכנה משותף – צוות בעבודה, קבוצת חיילים או מורים ועוד. בוחרים בקפידה את הקריקטורה שתופיע על גבי הכוס וכל שנותר זה לארוז יפה את הכוסות המודפסות ולהעניק אותן למי שצריך. בין אם מדובר בהפתעה ובין אם המקבלים יודעים על הרעיון והביצוע – אין ספק שהרבה חיוכים והתרגשות יבואו לידי ביטוי כשכוסות ייצאו מנייר האריזה וייחשפו לראשונה. אין ספק שהמשקה יהיה טעים ומרווה יותר בכוס שכזאת.

מתנות בהתאמה אישית – עולם ומלואו

כמו שבוחרים קריקטורה על כוסות כך אפשר גם לבחור קריקטורות שתהיינה מודפסות או צרובות על אינספור פריטים או חפצים יומיומיים שכל אחד עושה בהם שימוש ויהיה מאד נעים ונחמד שיהיו כאלה בבית, במטבח או בארון הבגדים. מתנות שכאלה יכולות להיות מזכרת של ממש מאירוע או טיול מרגש וכמובן שימשיכו לחבר בין המשתתפים גם אחרי שהאירוע הסתיים בהצלחה גדולה ובהנאה משמעותית. המשימה הקשה באמת תהיה לבחור את האיור המתאים כקריקטורה.

רוצים להכין כוסות עם קריקטורה אישית? פנו אל גנזי – אמן קריקטורות וצייר בעל ניסיון של שנים רבות בציור דיוקנאות בהתאמה אישית לכל אדם ולכל סיטואציה.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נשמח לעמוד לשירותכם!